Zásady vrácení peněz
Zásady vrácení peněz
ZÁKON O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE
Internetový obchod AI WEB SHOP funguje v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele, což je právní předpis EU, který chrání základní práva spotřebitelů při nákupu produktů a služeb. Právní ustanovení, která chrání práva zákazníků nebo spotřebitelů internetového obchodu na adrese AI WEB SHOP, jsou uvedena níže.
"Prodávající" v následujícím textu je společnost SMS RENT d.o.o., vlastník internetového obchodu na adrese AI WEB SHOP, a "Kupující" je jakýkoli návštěvník, který v uvedeném obchodě objednal a zaplatil za produkt.
Kvalita produktu
Prodávající zaručuje kvalitu produktu.
Stížnosti kupujících
V souladu s článkem 10 zákona o ochraně spotřebitele umožňuje Prodávající všem Kupujícím zasílat své stížnosti poštou na adresu Prodávajícího - Ljudevit Posavskog 34a, 10000 Záhřeb, nebo e-mailem na e-mailovou adresu Prodávajícího info@webprodaja.shop, a Prodávající o přijaté stížnosti informuje Kupujícího. Prodávající odpoví na všechny připomínky a námitky nejpozději do 15 dnů od data přijetí stížnosti. Aby Prodávající mohl potvrdit přijetí písemné stížnosti v souladu s článkem 10, odstavcem 5 zákona o ochraně spotřebitele a následně na ni reagovat, musí Kupující poskytnout přesné údaje pro její přijetí.
Odpovědnost za materiální vady
Prodávající je odpovědný za materiální vady produktu v souladu s občanským zákoníkem (články 400-422). Prodávající je odpovědný za materiální vady věci, které měla v době přechodu nebezpečí na kupujícího, bez ohledu na to, zda si jich byl vědom. Prodávající je také odpovědný za ty materiální vady, které se objeví po přechodu nebezpečí na kupujícího, pokud jsou důsledkem příčiny, která existovala před tímto přechodem. Prodávající není odpovědný za drobnou materiální vadu.
Prodávající považuje reklamaci za oprávněnou, pokud při prohlídce výrobku zjistí, že splňuje podmínky pro reklamaci v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. V takovém případě do 15 dnů od obdržení oprávněné reklamace prodávající výrobek vymění nebo vrátí celou zaplacenou částku. Pokud však zjistí, že reklamace není oprávněná, tj. reklamaci zamítne, informuje o tom kupujícího do 15 dnů od obdržení reklamace.
Online řešení spotřebitelských sporů
V souladu s předpisy Evropské unie se internetový obchod AI WEB SHOP účastní řešení spotřebitelských sporů týkajících se produktů a služeb zakoupených online, které mohou zákazníci podat online.
Nařízení Evropské unie č. 524/2013 o online řešení spotřebitelských sporů (platforma Online Dispute Resolution) je platné od 9. ledna 2016.
V souladu s článkem 14, odstavcem 1 tohoto nařízení jsou obchodníci usazení v Evropské unii, kteří se účastní smluv o online prodeji, povinni na svých webových stránkách na snadno přístupném místě poskytnout elektronický odkaz na platformu ORS. Platforma pro online řešení spotřebitelských sporů (ODR Platform) začala fungovat 15. února 2016.
Kromě výše uvedených ustanovení je níže uveden elektronický odkaz: Online platforma pro řešení spotřebitelských sporů
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat e-mailem na info@webprodaja.shop